Saturday, December 31, 2011

Selamat Tahun Baru 2012


Assalamualaikum my dearest blog.Firstly, selamat tahun baru 2012.Alhamdulillah, kita masih lagi dapat menghirup udara yang segar dan menikmati keindahan alam.Semoga kita dapat mengubah sikap kita dari yang malas kepada rajin,yang buruk kepada baik,yang kedekut kepada pemurah dan sememangnya nak yang TERBAIK.Seperti biasa setiap menjelang tahun baru semua orang membina azam mereka sendiri.Pilihan ditangan masing-masing. ;) hihi.

Azam?sye juga mmpunyai azam baru.Banyak sangat sebenarnya.InsyaAllah sye berusaha dengan lebih keras untuk mencapai semua azam sye yang menuju ke jalan Allah.
Umur kita semakin meningkat tua bukan semakin muda.Jadi,marilah kita sama2 mendekatkan diri kita kepada Allah.Jangan habiskan masa remaja kita dengan perkara yang tak berfaedah dan tak berguna.Saye ingin menjadi pelajar yang cemerlang,Then yang paling penting sye nak jadi anak yang Solehah.InsyaAllah. ''Berubah itu memang sukar,tapi istiqamah dalam perubahan itu lebih sukar''.

Semoga kita lebih matang dan bijak dalam membuat keputusan...supaya lebih ingat akan mati..supaya lebih gigih menambah amal..Jaga diri,jaga iman,jaga hati.
YA ALLAH,jauhkanlah aku daripada kelekaan dan kealpaan sehingga terlupa menyebut namaMu.Ya Allah,berikanlah aku dan semua kawan2ku berjaya mendapat 8A dalam peperiksaan PMR 2012 ini.

0 comments:


ShoutMix chat widget

push
Miss Azra